About Me

My photo
Group yang Menjadikan Aktiviti Menangkap Ikan Sebagai Satu Hobi. Assalammualaikum dan selamat sejahtera kepada pengunjung yg sudi menjengah ke blog yg tidak seberapa ini. Blog ini dibuat bg mencari kenalan diseluruh tanahair terutama yg berminat dlm aktiviti riadah seperti memancing, menjaring dan sebagainya. Kaki Rembat Crewz ini berjaya ditubuhkan dengan secara tidak sengaja oleh beberapa ahli yg mempunyai minat yg sama. Mereka menjadikan kumpulan ini sebagai sebuah kumpulan yg menjalankan aktiviti beriadah disamping menikmati keindahan alam. Oleh itu kami berharap akan dapat mengenali dan mempelajari serta menambahkan pengetahuan di dalam bidang ini pengalaman di masa akan datang. Diharap kami akan mendapat sokongan drpd rakan-rakan yg lain. TQ

Monday, January 17, 2011

Pengumuman

Bermula dari bulan Januari ini, setiap ahli akan dikenakan yuran bulanan sebanyak RM20 setiap seorang. Sila buat pembayaran ke Apin (0172344669). Duit ini akan digunakan untuk Aktiviti Penutup Tahunan. Diharap ahli dpt memberikan kerjasama untuk mengelakkan sebarang kesulitan di masa akan datang.

p/s: untuk baki pada Aktiviti Penutup 2010 adalah RM232. Atas cadangan majoriti ahli, duit itu akan dimasukkan ke Tabung Kumpulan.

2 comments:

  1. dh start byr ke..ahli yg lain dh bg tau ke..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete